קרן ארבל ומתי ליבליך

keren_arbel_passportד"ר קרן ארבל – מתרגלת לומדת וחיה את הדרך הבודהיסטית משנת 1997, אז פגשה לראשונה את מדיטציית הויפסנא בהודו. מאז למדה ותרגלה עם מורים רבים במסורת הבודהיסטית בארץ ובעולם, במסגרת ריטריטים ותקופות ארוכות של התבודדות מדיטטיבית. בשנים האחרונות מנחה מפגשי לימוד ותרגול של הדרך הבודהיסטית ומדיטציית ויפסנא (מיינדפולנס) בעמותת תובנה, פסיכודהרמה ובמסגרות נוספות ומלמדת פילוסופיה ופסיכולוגיה בודהיסטית באוניברסיטת תל אביב. קרן כתבה עבודת דוקטורט העוסקת בתיאוריה של המדיטציה בבודהיזם המוקדם. ספרהEarly Buddhist Meditation יצא לאור בהוצאת Routledge.

האימון המדיטטיבי האישי, לצד השיח המתמשך עם החכמה הבודהיסטית והרלוונטיות שלה לחיינו כאן ועכשיו, מנחים את דרכה ואת אופן הוראתה.

לאתר של קרן: http://kerenarbel.com

maty photo

 מתי ליבליך ממייסדי ומרכזי התכנית לתרפיה מבוססת מיינדפולנס באוניברסיטת בר אילן ומלמדת אנשי חינוך מיינדפולנס וחמלה עצמית באוניברסיטת תל אביב. מתי בעלת תואר שני מאוניברסיטת CIIS – California Institute of Integral Studies  ודוקטורנטית מטעם האוני' העברית. מתי למדה ותרגלה באופן אינטנסיבי דאואיזם ובודהיזם ב 25 שנה האחרונות, בעלת שנות וותק רבות של הוראה על המפגש בין תורות פסיכולוגיות מזרחיות למערביות. ספרה, האדם שבקצה האגו יצא בהוצאת כתר רימון ב 2009.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *