שנת התירגול שלי- עם מתי ליבליך וקרן ארבל

546235_312642092169841_430803125_nהעמקה בתרגול נושאת עימה פירות מתוקים של בהירות, השקטת התודעה, פתיחת הלב ושחרור מדפוסים אישיים שמקשים על חיינו.

התנאים המיטיבים התומכים בתרגול מהסוג הזה הם קבוצה קבועה שהולכת יחד בדרך, ו'מורות דרך' בעלות ניסיון, שמלוות את חברי הקבוצה​ יחד בכל מפגש. מתוך נסיון התירגול שלנו, בנינו קורס שמאפשר לקבוצה את התנאים הללו.​
במפגשים יושם דגש על התרגול עצמו – נלמד לעומק את רזי התרגול, את מפת הדרך המסורתית להתמודדות עם האתגרים והמתנות שבו, זיהוי והיחלצות מהמקומות בהם אנחנו נתקעים, והכוונונים העדינים שמובילים לעוד חופש, שמחה ושחרור בחיינו. השנה, נקרא גם בטקסטים רלוונטיים מתוך המסורת הבודהיסטית עצמה בהנחייתה של קרן ארבל.
המפגשים הקבוצתיים וההדרכה והליווי יצרו מיכל שתומך בתהליך ארוך טווח של תרגול ויישום בחיי היומיום.
הקורס מיועד למי שמעוניין להעמיק בתרגול האישי שלו, חסרי ניסיון ובעלי ניסיון כאחד.
מפאת אופיו של הקורס הקבוצה תוגבל במספר החברים בה.
ההצטרפות לקורס תלוייה בשיחה אישית עם המנחות לבדיקת התאמה.
פירוט: 
המפגשים ילוו את השנה הקרובה בימי שישי אחת לכמה שבועות. שמונה מפגשים יתקיימו בימי שישי בין השעות 10-14,  במשך 4 שעות. בנוסף יערכו שלושה סופ"שים של תירגול מרוכז בנווה שלום המקסימה.

המקום:
בית ביפו על הים. חלק מהמפגשים יכללו מדיטציה בהליכה בחוץ. בכל מפגש נתרגל, נשתף, ונעמיק לתוך נושא משמעותי לתירגול. ניתן הנחיות מפורטות לתרגול שבין מפגש למפגש.
 
שלושת הסופש"ים המרוכזים נערכים בשתיקה חלקית, בהנחיה צמודה של  המנחות. השתתפות בסופש"ים אלו המיועדים אך ורק לקבוצה זו, הינה תנאי להשתתפות בקורס.

 

טופס הרשמה לראיון  אישי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *